dinsdag 26 februari 2013

Muziek























5 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk...en die naam schrijven hé, Sam is apetrots en overal zoekt ze nu naar letters uit haar naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan niet wachten tot Marco die gondel meebrengt naar huis,is net iets wat ik graag nog gewild had.Ja die namen schrijven heeft hier ook al wat teweeg gebracht,net als Sam zoekt hij ook alle letters van zijn naam en zelfs die van ons en van zijn broer.Ben blij dat hij het leuk vindt om dit te doen zonder dat we hem moeten pushen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ilse deconinck1 maart 2013 om 00:38

    Héél leuk !! , juf carla ik kom kasten tekort om alles een plaatsje te geven , en ik vind iets dat je kind gemaakt heeft is toch het mooiste decoratiestuk dat je in huis kan zetten .....niets kan ertegen op , ( ik overdrijf weer een beetje denk ik ) maar ja dat ben ik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi het vlindertje is super leuk. Ina is ook voortdurend haar naam aan het schrijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet maar van jullie kleine spruiten! Ze worden vlug groot!
    Vandaag starten we met het thema lente!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter!