donderdag 24 januari 2013

Dinosaurus tekenen





6 opmerkingen:

  1. zo te zien zijn ze goed geconcentreerd bezig.Marco had al gezegd dat hij werkjes heeft moeten maken maar dat het niet altijd gemakkelijk was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha eerst een testje gedaan want het lukte mij niet om reactie te plaatsen ben dan ook een dummie in zulke dingen!
    Dus hier zijn we ook volledig in de ban van Dino's...zo zie je maar dat het voor meisjes niet altijd roze en prinsessen hoeven te zijn! Of zouden er roze dino's hebben bestaan???? Ik hoop dat er hier maandagnacht wat geslapen wordt...want het duurt lang hoor dat museumbezoek. In ieder geval super dat Gilles achter dino's bleef vragen en dikke duim voor juf Carla die het zo leuk maakt!!!

    Groetjes,
    Nele, mama van Samdino

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor de toffe reactie mama's en papa's!
    Ja, het museumbezoek komt er bijna aan. De voorbereiding is klaar,dus kunnen we bijna vertrekken!
    Ik zal alvast veel foto's nemen van onze uitstap!
    NOG 4 KEER SLAPEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hier ook een dinofobie in huis , en grote broer die dan nog schepje erbij doet !!!!er zijn zelfs koekjes van dino's in de kast te vinden , zo zie je maar , in de klas is het superleuk maar thuis genieten we ook mee ,konden we maar vliegjes zijn dinsdag ..... mama siem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hier juist van tzefde.Als het aan marco zou liggen dan woelt hij gans de zolder om om nog oude dino's te vinden waar hij vroeger nog mee gespeeld heeft en waarvan wij dachten dat hij daar niet meer wilde met spelen.Wat waren wij mis.Was ik ook maar terug 5 dan kon ik ook eens meegaan want marco vindt het raar dat ik daar nog nooit ben geweest toen ik klein was.Veel plezier dinsdag ... mama marco

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter!